دسترسی به فایل های مکینتاش از طریق ویندوز 7
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دسترسی به فایل های مکینتاش از طریق ویندوز 7
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 283
نویسنده : BENYAMIN

در سیستم عامل مکینتاش ابتدا به قسمت System Preferences و سپس Network رفته بر روی Advanced کلیک نمائید. در تب WINS تنظیمات Workgroup را به صورت گروه کاری مورد استفاده در کامپیوتر خود تبدیل نمائید. جهت اطمینان خاطر از انتخاب نام درست کافی است تنظیمات فوق را در کنترل پنل سیستم خودتان پیدا کنید. اکنون بر روی Ok کلیک کنید.

در همان قسمتSystem Preferences صفحه Sharing را باز کرده و گزینه File Sharing را انتخاب نمائید. به قاب shared Folders رفته و پوشه هایی را که قصد دارید به اشتراک گذاشته شوند را برگزینید. در قاب Users می توانید نوع دسترسی به هر پوشه را تعیین کرده یکی از دو حالت Read Only و یا Read & Write را به گروه Everyone اختصاص دهید. سپس بر روی Options کلیک کرده گزینه Share Files and Folders using SMB را انتخاب نمائید. بر روی Done کلیک کنید. اکنون به قسمت System Preferences رفته و صفحه Accounts را باز نمائید. پس از کلیک بر روی Padlock گزینه Guest Account را از قاب سمت چپ برگزیده و در خاتمه کافی است گزینه 'Allow guests to Connect to shared Folders' را انتخاب نمائید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سمیرا در تاریخ : 1393/7/13/7 - - گفته است :
خوب اموزش میدی عالیه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: